ساختار مرکز
واحد بیمارستانی
نظرسنجی
کیفیت مطالب سایت مرکز آموزشی درمانی ایزدی را چگونه می بینید؟

عالی
خوب
نسبتا خوب
متوسط
ضعیف
بسیار ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 2669
بازديدکنندگان امروز: 485
کل بازديدکنندگان: 1762833
بازديدکنندگان آنلاين: 5
زمان بارگزاري صفحه: 0.7176 ثانيه
معرفی واحد آموزش

سوپروایزر آموزشی:

سرکارخانم منیره تندری

فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری از دانشگاه تهران.


سوابق کاری:

از سال 72 تا 78، کاردان هوشبری در اتاق‌عمل.

از سال 78 تا 81، کارشناس‌پرستاری‌دراتاق‌عمل.

از سال 81 تا 86، سرپرستار نوزادان.

از سال 86 تا 96، سرپرستار NICU.

از 96 تا کنون، سوپروایزر آموزشی.


مکان جغرافیایی واحد آموزش در مرکز :

ساختمان پشتی مهد کودک- طبقه اول

تلفن داخلی:335


اسامی رابطین واحد آموزش در بخش‌ها


معرفی کوتاهی از واحد آموزش

واحد آموزش  بخشی از زیر مجموعه دفتر پرستاری بیمارستان محسوب می‌گردد. رسالت این واحد توانمند‌سازی پرسنل شاغل در بیمارستان از طریق ارتقاء سطح علمی آنان و آموزش‌های حرفه‌ای می‌باشد. این واحد زیر نظر سوپروایزر آموزشی بیمارستان اداره می‌شود. در هر کدام از بخش‌های بیمارستان نیز رابطین آموزشی همسو با سیاست‌های این واحد به فعالیت می‌پردازند.

اداره‌ی امور آموزشی دانشجویان مامایی در سه شیفت (P,E,N) و دانشجویان پرستاری در شیفت صبح با مربی کارآموزی و کارورزی در واحد آموزش انجام می گیرد. واحد آموزش تسهیلات رفاهی و غذایی را در طول آموزش برای این عزیزان فراهم می آورد.

لازم به ذکر است که از دانشجویان مامایی نیز جهت تکمیل آمار زایمانی در اتاق زایمان پذیرش به عمل می آید.

 

اهداف واحد آموزش

1- حسابرسي كيفي خدمات پرستاري.

2- ارزشيابي عملكرد كاركنان در ارائه خدمات.

3- ارزشيابي عملكرد كاركنان در ارائه آموزش به مددجویان و خانواده.

4- هدايت و آموزش كاركنان در اجراي برنامه هاي آموزشي واحدهاي ذيربط.

5- هدايت و آموزش در جهت تهيه جزوات، پوسترها، فيلم‌ها و پمفلت‌هاي آموزشي جهت كاركنان و مددجويان.

6- ثبت و گزارش و پاسخگويي كليه فعاليت‌هاي آموزشي به مدير خدمات پرستاري.

7- كنترل و نظارت بر آموزش‌هاي انجام شده در واحدهاي ذيربط با استفاده از ابزار مناسب.

8- كنترل و نظارت بر وجود امكانات و شرايط آموزشي در واحدها.

9- ارزيابي اثربخشي آموزش‌هاي انجام شده از طريق :

    الف) كنترل حسابرسي كيفي خدمات ارائه شده.

    ب) بررسي رضايتمندي مددجويان.

    ج) بررسي رضايتمندي كاركنان پرستاري.

10- كنترل و نظارت بر شركت فعال رده هاي مختلف پرستاري (در شيفت‌ها‌ي مختلف) در برنامه‌هاي آموزشي براساس سرانه آموزش پرستاري.

11- مشاركت در كميته ارزشيابي كاركنان.

مسئول واحد آموزش

مرکز آموزش-درمانی ایزدی

97/05/04


ويژه پرسنل ويژه بيماران و مراجعين
ويژه پزشکان معرفی پکیج درمانی
فرم ها و فرايندها خدمات الکترونيکي
ارتباط با رياست پيشنهادات و انتقادات
پیوندها