ساختار مرکز
واحد بیمارستانی
نظرسنجی
کیفیت مطالب سایت مرکز آموزشی درمانی ایزدی را چگونه می بینید؟

عالی
خوب
نسبتا خوب
متوسط
ضعیف
بسیار ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 69
بازديدکنندگان امروز: 380
کل بازديدکنندگان: 1764607
بازديدکنندگان آنلاين: 1
زمان بارگزاري صفحه: 0.9204 ثانيه
منشور اخلاقی و اداری کارکنان


منشور اخلاقی و اداری کارکنان

اکنون که افتخار خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران برایم فراهم شده باید تمامی تلاش و همت خود را برای انجام هرچه بهتر وظایف شرعی و قانونی و مسئولیت های اداری بر مبنای باورها و ارزش های اسلامی و افزایش سطح رضایتمندی مردم به کارگیرم، خود را ملزم به رعایت اصول و مفاد زیر می‌دانم:

1. همه شهروندان در برابر قانون برابرند و باید با همه آنان در شرایط مشابه رفتار یکسان داشت. کارمندان باید در محدوده وظایف شغلی خود امکان دسترسی برابر به خدمات دولتی را برای همه شهروندان فراهم کرده و با آنان بدون هیچ گونه تبعیض رفتار نمایند.

2. هدف نهایی همه ارایه خدمات بهتر به مردم و شهروندان است.کارمندان باید در گفتار و کردار و نگرش های خود عنوان ((خدمتگزار مردم)) را متجلی سازند.

3. در تعاملات و رفتارهای خود با سایر افراد از قبیل مافوق ها، زیردستان، همکاران و مراجعان باید احترام آنان را حفظ نمایم. به انتظارات و احساسات دیگران اهمیت و ارزش گذاشته و بر مبنای اعتماد به طرف مقابل عمل کنم.

4. مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود را برعهده گرفته و در مورد آنها به مردم و مراجع ذیصلاح پاسخگو هستم.

5. به رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور به موقع در سازمان توجه نمایم.

6. از امکانات، تجهیزات و سرمایه های نظام اداری حفاظت نموده و در استفاده موثر و مطلوب از آنها بکوشیم.

7. در انجام فعالیت ها و تعاملات، روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی، مذهبی و غیره تاثیری در تصمیمات و اقداماتمان نداشته باشد.

8. روحیه انتقادپذیری داشته و انتقادات سازنده دیگران را به عنوان فرصتی برای اصلاح و بهبود فعالیتهایمان بدانیم.

9. همیشه و در همه حال رضایت خدای متعال را مدنظر قرار داده و برآنچه که خداوند امر یا از آن نهی می کند توجه کامل داشته و او را ناظر بر اعمال و کردار خویش بدانیم.

10. از افشاء اسناد محرمانه و تسلیم مدارک به اشخاصی که حق دریافت آن را ندارند خودداری کنم.

11. مردم و شهروندان به عنوان ذی حق هستند.تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارایه خدمات بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد نمایم.

12. به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط خدمت ارایه دهیم.

13. به ارباب رجوع احترام گذاشته و در استقبال و صحبت با آنان گشاده رو باشیم.

14. به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم و پوشش متناسب با فرهنگ و موازین اسلامی و برخورداری از آراستگی و انضباط شغلی را برخود لازم می دانم.

15. روحیه کار جمعی را در خود تقویت کرده و در انجام فعالیت های گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیر باشیم.

16. روحیه قدردانی از دیگران را در خود تقویت کرده و سعی نمائیم که این امر را در بین همکاران اشاعه دهیم.


ويژه پرسنل ويژه بيماران و مراجعين
ويژه پزشکان معرفی پکیج درمانی
فرم ها و فرايندها خدمات الکترونيکي
ارتباط با رياست پيشنهادات و انتقادات
پیوندها